~~ ကုိယ္သိပ္ခ်စ္ရတယ္~~ အခ်စ္ဆုံး မိန္းကေလးရယ္~~ ေမွ်ာ္လင့္လ်က္ရိွတယ္ ေမ့အျပဳံး~~ အၾကင္နာေလး ေပးသနားလွည့္ပါကြယ္~~အို~~ ေရႊရင္တံခါးဖြင့္လို႔ထားေနာ္ကြယ္~~
Round cord တီးရတဲ့ သ်ိွဳင္းေအာင္ရဲ႕ သီခ်င္းကို ညတညရဲ႕ လသာသာမွာ ဂစ္တာရူး၊ သီခ်င္းရူး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေအာ္ဟစ္သီဆိုခဲ့ရတဲ့ ညေတြကို ျပန္သတိရမိတယ္။ သူငယ္ခ်င္း တေယာက္က "ေနဦးကြ၊ အဲဒီ C,Am,Dm,G ပတ္လည္ကြက္က ဖိုးခ်ိဳရဲ႕ ပိုင္စိုးမႈဧကရီ သီခ်င္းလဲ တီးလို႔ရတယ္ကြ" လို႔ေျပာေတာ့ တီးလိုက္ ဆိုလိုက္ရျပန္တာ အေမာ...၊ ဒါနဲ႔ ေနာက္တေယာက္က "ဒါတင္ ဘယ္ကမလဲကြ၊ ကုိင္ဇာရဲ႕ တခုေသာ မုိးဥတု၏ တေန႔သ၌ သီခ်င္းလဲရေသးတယ္" ဆိုေတာ့လဲ တီးလိုက္ ဆိုလိုက္ရတာက "ေက်ာင္းဆင္းမနက္မွာ ~~~မိုးသည္းထဲမွာ ~~ လြယ္အိတ္ကေလးနဲ႔ ေကာင္မေလး~~"
***
ကုိယ္က ငယ္ငယ္ကတည္းက သီခ်င္းကုိ သိပ္ရူးတယ္။ တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ဂစ္တာတီးတတ္လာရင္ ဆိုးရတီးရေအာင္ ဆိုၿပီး စာအုပ္ထူထူတအုပ္၀ယ္၊ သီခ်င္းေတြေရာ လက္ကြက္ေတြပါ ကူးေရးေနတာကို ေမေမကေတာ့ သူ႔သားစာက်က္ေနတယ္ ထင္ရွာတာ...။ ညဘက္ ဖေယာင္းတိုင္ေလး ထြန္းၿပီး တကုပ္ကုပ္ေရးခၽြတ္ေနေတာ့ စာဖတ္စာေရးေနတယ္ ထင္ရွာတာေပါ့။ သိသြားေတာ့ ကရုဏာေဒါေသာနဲ႔ ရိုက္လိုက္တာ အသည္းေပါက္မတတ္ပါဘဲ။ ေက်ာင္းဆရာမ ဆိုေတာ့ ပိုဆိုးတာေပါ့။ ဆရာရိုက္၊ မိဘရိုက္ ႏွစ္မ်ိဳးစလုံးနဲ႔ ရိုက္တာပဲ။
ကုိယ္တို႔ ဂစ္တာရူး၊ သီခ်င္းရူး စရူးခါစက ဟစ္ေအာ္ခဲ့ဖူးတဲ့ ရဲသြင္ရဲ႕ မင္းမသိဘူးလားတို႔၊ စြန္႔စားမယ့္ အခ်စ္တို႔၊ တခါ.. ကုိညီထြဋ္ရဲ႕ အရည္ေတြ ေပ်ာ္ကုန္ၿပီတို႔၊ ရြက္လႊင့္ျခင္းတို႔ကို အခုထိကို အလြတ္ရေနပါေသးတယ္။ မွတ္မိေသးတယ္...၊ ေလးျဖဴေပၚခါစကဆို.. "ေဇာ္၀င္းထြဋ္ကို လိုက္ယွဥ္ခ်င္တဲ့ေကာင္" လို႔ သမုတ္တဲ့ လူငယ္က တဘက္၊ ၾကိဳက္ၾကသူေတြက တဘက္ ကြဲၾကေသးတယ္။ ေနာက္ဆုံးေတာ့လဲ ေလးျဖဴရဲ႕ "အလင္းေရာင္" ဆိုတဲ့ သီခ်င္းသံရဲ႕ ဆြဲေဆာင္ရာေနာက္ကို အဲဒီေခတ္က လူငယ္ေတြ စီးေမ်ာသြားၾကတာပါပဲ...။
~~~ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ မိုက္မဲမႈပဲ~~~ သူမကို ခ်စ္မိတာ~~~ အဲဒီေလာက္ထိ စြဲလမ္းသြားမွန္း မသိခဲ့~~ မသိခဲ့ဘူးး~~~
"မိုက္လွခ်ည္လား၊ ဘယ္သူဆိုတာတုန္းကြ"
"တာရာ..တဲ့၊ နားေထာင္ၾကည့္"
"ေအးကြ...ေနာ၊ ထူးအိမ္သင္ အသံလိုလို ဘာလိုလိုနဲ႔"
"ပုလဲသီ တကြဲစီ" သီခ်င္းေတြကို ဟစ္ခဲ့တဲ့ ညခ်မ္းေတြက လြမ္းခ်င္စရာ...။ စကားမစပ္ အဟစ္ေကာင္းေနတုန္း ေပၚတာလိုက္ဖမ္းတဲ့ တပ္စုနဲ႔တိုးလို႔ ေနာက္က်တဲ့ ေျခေထာက္ သစၥာေဖာက္လို သေဘာထား ေျပးခဲ့ရေသး...။ အင္းေလ.. ေနခဲ့ရတာကိုက နယ္ျမိဳ႔၊ကေလးကုိး...။
***
"ကံေကာင္းျခင္း လက္ေဆာင္" ေခြနဲ႔ ျဗဳန္းခနဲ နာမည္ၾကီးလာတဲ့ ရင္ဂိုကုိ အဲဒီတုန္းက မဂၢဇင္းတအုပ္ထဲကေန ေ၀ဖန္ေရး ဆရာတေယာက္က "ဆီးစပ္ကလာတဲ့ အသံနဲ႔ ဆိုတဲ့ အဆိုေတာ္" လို႔ ဘလိုင္းၾကီး ေဆာ္ပေလာ္တီးတယ္။ ဒီေတာ့လဲ ကုိယ္တို႔က "အခ်စ္ဟာ မီးးလားးး" လို႔ ယမကာေလး ေထြလာတုိင္း ဟစ္ပစ္လိုက္ရတာပဲ။
သီခ်င္းတပုဒ္ဟာ လူ႔စိတ္ကုိ ၾကည္ႏူးေအးျမသြားေစသလို၊ စိတ္အားတက္ၾကြသြားေစတာေတြ၊ စိတ္ညစ္ေနတာကို အားတက္သြားေစ၊ ေျပေပ်ာက္သြားေစတာလဲ ရိွတယ္။ ဒီေတာ့ ကုိယ့္အတြက္ေတာ့ သီခ်င္းေတြဟာ ဟိုးငယ္ငယ္ေလးကတည္းကေန အခုအခ်ိန္ထိ အဓိပၸာယ္ေတြ ရိွေနတယ္။ တကယ္ဆို "ကုိသိန္းတန္.. ကုိသိန္းတန္.. စိုးသေဘၤာေပၚ တက္ခဲ့မယ္" ဆိုတဲ့ ဇာတ္၀င္စာသားေလးနဲ႔ ကုိယ္ရယ္ တိုးရယ္ စိုးစုိးရယ္ သီခ်င္းစုေတြကုိက ကုိယ္တို႔အတြက္ ရသေျမာက္တဲ့ အႏုပညာေတြ ျဖစ္ခဲ့တာပါပဲ။
***
သီခ်င္းတုိင္းဟာ ခ်စ္စရာ မေကာင္းတဲ့ ကာလ တခုေတာ့ (ကုိယ့္အတြက္) ရိွခဲ့ဖူးတယ္။ တံတားေတြ၊ ဆည္ေတြနား ျပြတ္သိပ္ညွပ္သပ္ေနတဲ့ အမႊမ္းတင္ စာသားေတြနဲ႔ လႈပ္ရြကခုန္ေနၾကတဲ့ သီခ်င္းေတြကို အင္မတန္ ေအာက္ကလိအာခဲ့ဖူးတယ္။ ကုိယ္အရမ္းခ်စ္တဲ့ အဆိုေတာ္ၾကီးႏွစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ရင္ဂိုနဲ႔ ခင္ေမာင္တိုးတို႔ ႏွစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာေသၾကီးေတြနဲ႔ မိုက္ခြက္နားကပ္ ဆိုခဲ့တဲ့ သီခ်င္းကို အမုန္းတီးဆုံးျဖစ္ရဖူးတယ္။ ဘာသီခ်င္းလဲ ဆိုတာေတာ့... ထားလိုက္ပါေတာ့ေလ...။ ကုိယ္ကေတာ့ အႏုပညာကို အႏုပညာရွင္ကုိ ကိုယ္က်ိဳးအတြက္ သုံးခဲ့တဲ့ မည္သူ႔ကိုမဆို မုန္းတယ္။ တခုေတာ့ ရိွတယ္။ အဲဒီလို သီခ်င္းမ်ိဳးကိုမွ ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီး သီဆိုခဲ့ၾကတဲ့ သီခ်င္းရွင္ေတြကိုေတာ့ ခံစားခ်က္ေတြ မဲ့လိုက္ၾကတာေပါ့...။
~~ ေဟ့ေရာင္~~ ေဟ့ေရာင္ မလုပ္နဲ႔~~~အခု ရန္ရန္ခ်မ္းဆိုတာ ငါတို႔လူပဲ~~ အရိုးသားဆုံးက သူပဲ~~ လမ္းေဘးစရိုက္ကို သူမၾကိဳက္~~
"စတင္ျခင္း" ဆိုတဲ့ အေခြထြက္လာေတာ့ ကုိယ္သေဘာအက်ခဲ့ဆုံးက အနဂၢ...။ စက္ေသနတ္ပစ္သလို အင္မတန္ရြတ္ႏိုင္တဲ့ အေကာင္ ဆိုၿပီး သေဘာက်တာ...။ တျဖည္းျဖည္းနားေထာင္ရင္းနဲ႔ အင္မတန္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ၿပီး အခုထိကို အလြတ္ရေနေသးတဲ့ သီခ်င္းက အက္ဆစ္ရဲ႕ "ဘ၀" ...။ ~~ ပိုက္ဆံမက္တဲ့ မိန္းမကို ~~ ခ်စ္ေနေတာ့ ငါ့မွာ မိန္းမမက္တဲ့ ပိုက္ဆံကို မုန္းလို႔မရ~~~။ ေသခ်ာေလ့လာၾကည့္ေတာ့ အဲဒီ သီခ်င္းကို အဲဒီတုန္းက မထင္မရွားဆိုခဲ့သူ အားလုံး ေနာက္ပုိင္းေတာ့ ျမန္မာ့ဂီတေလာကမွာ တေနရာစီေတာ့ ရသြားခဲ့သူခ်ည္းပါပဲ။
***
~~~ ရိွတ္..ရိွတ္.. ရိွတ္ၾကစို႔ေဟ့..~~~ မင္းၾကည့္တိုင္း ကတဲ့ပုံက ~~~ တခါလာလဲ ဒါ~~ ႏွစ္ခါလာလဲ ဒါ~~
ဟ.. ဘာေကာင္တုန္းကြ၊ စာသားက ၾကမ္းလွပါလားဆိုတဲ့ ေဂ်ာက္ဂ်က္ သီခ်င္းေတြက ဟစ္ေဟာ့ ဆိုတာ ဒါပဲကြ ဆိုတဲ့ ပြင့္လင္းမႈကုိ ခ်ျပတဲ့ အႏုပညာစကားလို႔ နားလည္သြားခ်ိန္မွာ ကို္ယ္လဲ သူ႔သီခ်င္းေတြကို ၾကိဳက္တတ္သြားလိုက္တာ အခုအခ်ိန္မွာ ေဂ်ာက္ဂ်က္ သီခ်င္းကုိ ဘယ္သီခ်င္း အၾကိဳက္ဆုံးလဲ ေမးရင္ "ငါ၏စာသား" ဆိုတဲ့ သီခ်င္းပါပဲ ဆို လြန္မလား။ ။ သီခ်င္းစာသားကုိက ၾကည့္ဦး..။ ~~~ မင္း~~ ဘရြတ္ကလင္းမွာလဲ ေနတာမဟုတ္~~ မင္း နယူးေယာက္မွာလဲ ေနတာမဟုတ္~~ ေ-ာက္ခြက္က ကေလးကလားရုပ္နဲ႔ ~~ မေက်နပ္ရင္ေရာ့~~ ေျခမစုပ္~~~
ဟစ္ေဟာ့ အဆိုေတာ္ေတြထဲ ကုိယ္သေဘာက် ေလးစားသူေတြထဲမွာ အက္ဆစ္၊ သီအိုရီ၊ ေဂ်မီ၊ ေဂ်ာက္ဂ်က္တို႔က ထိပ္ဆုံးကပါပဲ။
***
ကုိယ့္အတြက္ေတာ့ အႏုပညာ အားစိုက္တဲ့ သီခ်င္းတိုင္းဟာ ခံစားလို႔ရတယ္။ တကယ္ဆို သီခ်င္းေတြဟာ ေခတ္ကုိ ေဖာ္ျပခဲ့ၾကတယ္၊ ေဖာ္ျပေနၾကတယ္။ ေဖာ္ျပေနၾကဦးမယ္။ ဒီအရြယ္ေရာက္လို႔ ဒီသီခ်င္းပဲ နားေထာင္သင့္တယ္လို႔ ေပတံတိုင္းသူေတြနဲ႔ ကုိယ္နဲ႔ေတာ့ အကန္႔တခု ျခားေနမွာ ေသခ်ာတယ္။
တြံေတးသိန္းတန္ရဲ႕ ႏွမလက္ေလွ်ာ့ေနေလေတာ့ကြယ္ကို ႏွစ္သက္တတ္တဲ့ လူတေယာက္၊ ေလးျဖဴရဲ႕ အသုံးမက်တဲ့ ႏွင္းဆီကုိလဲ ဟစ္တတ္ေသးတဲ့ လူတေယာက္ဟာ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ Snare ရဲ႕ ~~~ ဂ်ဳံးဂ်ဳံးက်ေနၿပီ~~~ ဂ်ဳံးဂ်ဳံးက်ေနၿပီ ဆိုတဲ့ စာသားကိုလဲ အားရပါးရ ဟစ္ေအာ္ညည္းတြားတတ္ေသးတယ္ဆိုရင္ လြန္မလားမသိ....။
***
ကလိုေစးထူး
Wednesday, March 04, 2015
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
အခ်ိန္ကာလ ေနရာေဒသ ဟာ လူကို အမ်ားႀကီး ေျပာင္းလဲ သြားေစတာပဲ။ အရင္က ေဂ်ာက္ဂ်က္ ဆဲတဲ့ ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ဘေလာ့ စာမ်က္ႏွာေပၚမွာ အခ်င္းမ်ားဖူးတဲ့ သူတေယာက္ဟာ ခုေတာ့ ေျခမစုပ္ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းကို အႀကိဳက္ဆံုးတဲ့လား။ .... အင္း ....
Post a Comment