Friday, October 13, 2006

မင္းက ဘာေကာင္လဲ

ဒီစကားရပ္ကို ဘယ္သူက ဘယ္အခ်ိန္ကာလေလာက္မွာ စၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔တိုင္းျပည္မွာ စတင္သုံးစြဲခဲ့လဲ ဆိုတာ က်ေနာ္သိခ်င္မိပါတယ္..တျခားေၾကာင့္ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး.. ၾကားရတာ ခါးသီးလြန္းၿပီး.. စက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းလြန္းလွတာေၾကာင့္ပါ.. အဲဒီ ငါးလုံးတည္းေသာ စကားရပ္ရဲ့ ေနာက္ကြယ္မွာငါက ဘာေကာင္ကြ.. မင္းလိုေကာင္ကေတာ့ ဂရုစိုက္စရာမလိုဘူး.. စသျဖင့္..စသျဖင့္ေသာ.. အဓိပၸာယ္ေတြက မေျပာပဲ ပါၿပီးသား ျဖစ္လို႔ေနပါတယ္..ဒါျဖင့္.. က်ေနာ္တုိ႔ ႏိုင္ငံမွာ ဒီစကားရပ္ကို ဘယ္လုိ လူစားေတြကမ်ား..အသုံးျပဳ အမ်ားဆုံးလို႔ ထင္ပါသလဲ.. ????…………။မွတ္မွတ္ရရ.. အဲဒီစကားကို စတင္ၾကားဖူးတာကေတာ့ ဆယ္တန္းေက်ာင္းသား ဘ၀ကပါ..ညေနခင္းတခုမွာ.. က်ေနာ္နဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ၂ေယာက္.. ေဘာလုံးကစားၿပီးလို႔အိမ္ကိုအျပန္မွာ.. က်ေနာ္တုိ႔ ေဘးနားက ဆိုက္ကားတစီး ျဖတ္သြားပါတယ္..အဲဒီဆိုက္ကား ေနာက္မွာထုိင္ေနတဲ့.. မူးယစ္ေနတဲ့ အစိမ္းေရာင္ ၀တ္စုံနဲ႔လက္ေမာင္းမွာ အနီက်ား တခုပိုင္ရွင္ ပုဂိၢဳလ္က က်ေနာ္တုိ႔ကိုအေတာ္ခ်စ္ရွာတယ္ထင္ပါရဲ့.. လွမ္းဆဲပါတယ္.. လူငယ္ သဘာ၀ေထာင္းကနဲျဖစ္လာတဲ့စိတ္နဲ႔ နီးရာ အုတ္ခဲက်ိဳး တခုကို ေကာက္ယူၿပီး တခုခုတုံ႔ျပန္မယ္ အလုပ္မွာ.. ဆိုင္ကယ္တစီးက အနားကို ေ၀ါကနဲလာရပ္ပါတယ္..ဆိုင္ကယ္ေပၚက ဆင္းလာသူကလဲ အစိမ္းေရာင္ ၀တ္စုံနဲ႔ပါပဲ.. ဒါေပမယ့္ သူကေတာ့အနီက်ားမဟုတ္တဲ႔ ေရႊေရာင္ အပြင့္ကေလး ႏွစ္ပြင့္က ပုခုံးေပၚမွာအခန္႔သားနဲ႔ပါ.. ဘာကိုမွ မေမးျမန္းမီ.. အုတ္ခဲကိုင္ထားတဲ့ က်ေနာ့္ကိုသူေျပာတာက မင္းက ဘာေကာင္လဲ ….တဲ့။ေနာက္ပုိင္း…က်ေနာ္ မမွတ္မိေတာ့တဲ့… ကာလေတြေပါင္း မ်ားစြာမွာလဲ..ဒီမၾကားခ်င္ဆုံး စကားစုဟာ.. ခဏခဏ ၾကားခဲ့ရပါတယ္..ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ဘာရယ္မွမဟုတ္ပါ… ဘယ္သူမွ ဘာမွမဟုတ္ၾကတဲ့ ပုထုဇဥ္လူသားက်ေနာ္တုိ႔တေတြ.. ဘယ္သူက တေနရာတည္းမွာ ၿမဲမွာမုိ႔လုိ႔ပါလဲ?? ဒါေပမယ့္…….ဒါေပမယ့္…..။ က်ေနာ္တုိ႔ ၀န္းက်င္မွာ က်ေနာ္ မၾကားခ်င္တဲ့ ဒီစကားကိုလူတဦးက လူတဦးကို ေျပာဆုိသုံးႏႈန္းေနဆဲပါ.. ေျပာေနၾကတုန္းပါ…၀မ္းနည္းမိပါရဲ့..။

No comments: