Tuesday, September 11, 2007

ေျဖရွင္းခ်က္...

မေမဓာ၀ီ ကုိယ္စား ေျဖရွင္းခ်က္ တင္ေပးသင့္ၿပီလုိ႔ ယူဆလို႔ တင္ျပအပ္ပါတယ္။ မေမဓာ၀ီအေနနဲ႔ သူ႔ဘေလာ့ဂ္ကို သူ႔ဆႏၵအရ ပိတ္သိမ္းထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ဘေလာ့မွာ ေမာင္နဲ႔ႏွမ၊ သားနဲ႔အမိ ျမင္လို႔မွမေတာ္ ဆဲဆိုၾကတာေတြ၊ ၿခိမ္းေျခာက္ၾကတာေတြေၾကာင့္ ပိတ္သိမ္းထားတာျဖစ္ပါတယ္။ အျပင္မွာ ပြထေနတဲ့ သတင္းတခ်ိဳ႔ မမွန္ပါဘူး။

သူ႕ကုိယ္စား စိတ္ပူေနၾကသူေတြ အားလုံးအတြက္ မေမတေယာက္ ေဘးရန္ကင္းေနဆဲ ျဖစ္ပါတယ္လို႔ သတင္းပါးခ်င္ပါတယ္။ မေမကို အပ်င္းေျပျဖစ္ျဖစ္၊ စိတ္လိုလက္ရျဖစ္ျဖစ္ ေႏွာက္ယွက္ၿခိမ္းေျခာက္သူမ်ားလည္း ေတာ္သင့္ၿပီလို႔ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ မလိုလားအပ္တဲ့ ေကာလဟဠေတြေၾကာင့္ မေမတေယာက္ ပုိၿပီး အေနရက်ပ္မွာကို ထည့္သြင္းစဥ္းစားၾကဖုိ႔ အားလုံးကုိ ေတာင္းဆုိပါတယ္။


ကလိုေစးထူး

16 comments:

Anonymous said...

ဒီေန ့အဖို ့ေတာ့အေတာ္ကို စိတ္ခ်မ္းသာ သြားျပီကိုေစထုူးေရ ၊ မေမဘာမွမျဖစ္ဘူးဆိုရင္ေတာ္ပါျပီ

Anonymous said...

it's a relief...thanks for ur information...ryan

Anonymous said...

အဲဒါေျပာတာ သတင္းမွားေတြကို အဟုတ္ထင္ ခ်ဲ ့ကား
ေျပာေနတဲ့ခင္မ်ားတို ့ရဲ ့မီဒီယာေတြရာခိုင္ႏွဳန္းဘယ္
ေလာက္ဘဲမွန္တယ္ဆိုတာ ဒီအျဖစ္အပ်က္ကိုဘဲႀကည္ ။
သူ ဟာသူ ေႀကာက္ျပီးပိတ္ထားတာကိုေတာင္အာဏာရွင္မ်ားကလုပ္သေလး
ဘာေလးနဲ ့့ ေနာ္။သိဘို ့ေကာင္းျပီ... အထူးသျဖင့္ဟစ္တိုင္

Anonymous said...

good! very good to know that Ma May is safe. I called u (at 10:55 pm, Tuesday) to ask about Ma May's blog. U didn't answer. I thought that u r sleeping. :)
thanks again,
PPT sympathizer.

Anonymous said...

ေျပာရရင္လဲ ေဒါပြၾကအံုးမယ္…
လာကလိေနတာက အသဲယားလာတယ္….
အင္းးးးး…ကာယကံရွင္ကိုငဲ့ညွာလို႔မေျပာေတာ့ပါဘူး…
မင္းတို႔ပေထြးေတြက အာဏာအားကိုးနဲ႔ ခ်ဳပ္ခ်ယ္ခ်င္တိုင္း
လုပ္ေနၾကတာ… မင္းတို႔မ်က္ကန္း ေနာက္ျမီးဆြဲသမားေတြ
ဘယ္ျမင္မလဲ… မိုးေကာင္းတုန္းရြာထားၾကအံုးေပါ့…
ငါတို႔မိုးေကာင္းတဲ့အခါ မင္းတို႔ကိုမိုးၾကိဳးပါပစ္မယ္…

Anonymous said...

ဒီသတင္းမမွန္ဘူးဆိုတဲ့အတြက္၀မ္းသာမိတယ္၊ဒါေပမယ့္
တဆက္တည္းမွာမေမအတြက္စိတ္ပူမိေနေသးတယ္၊ ဟစ္တိုင္က မေမရဲ ့ႀကားသမၽွျမင္သမွ်ကို သူတို ့ေဖာ္ျပ
မိလို ့ပါဆိုျပီးေတာ့သူတို ့နဲ ့သာသက္ဆိုင္ပါေႀကာင္းဆိုျပီး
ေထာက္လွမ္းေရးကိုလွမ္းျပီးေရးထားေသးတယ္၊ ေတာ္ႀကာေနမွဒါကတခါသြားစသလိုျဖစ္ေနမွာစိုးတယ္။

Hteink Min said...

လံုး၀မယံုဘူး။။ သတင္းေတြ ဖုံုးကြယ္ထားတယ္ဆိုတာ သိသာပါတယ္။

Anonymous said...

မင္းမင္းကဘာဆိုလိုတာလဲ ။မယံုဘူးဆိုတာ မေမဘာမွ
မျဖစ္ဘူးဆိုတာကို ျဖစ္တယ္လို ့ေျပာခ်င္တာလား။သတင္းဖံုးကြယ္တယ္ဆိုတာကဘာကိုေျပာ
ခ်င္တာလဲ။ သားျဖဴကလည္းသူ ့ကြန္ပ်ဳတာဆိုင္ လိုင္စင္မရိွလို ့သတိေပးခံ၇တာဆို ။ ဘာေတြလဲ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းလုပ္ႀကပါ။

Anonymous said...

well...leave her alone for some time. dont make it big.
if she is safe n fine, that's okay.

ကလိုေစးထူး said...

က်ေနာ္ ဒီေျဖရွင္းခ်က္ပို႔စ္ကို တင္ရတဲ့ အေၾကာင္း ႏွစ္ခ်က္ ရိွပါတယ္။
(၁) မေမအတြက္ စိတ္ပူပန္ေနၾကတဲ့ ပရိသတ္မ်ား စိတ္ေအးဖုိ႔…။
(၂) မလိုအပ္ဘဲ ပြ ေနတဲ့ သတင္းေတြေၾကာင့္ ကာယကံရွင္ မေမမွာ ပိုၿပီး အေနရက်ပ္မွာကို သက္သာဖုိ႔…။

အဲဒီႏွစ္ခ်က္ေၾကာင့္ ဒီေျဖရွင္းခ်က္ကို တင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ေရးတင္ခဲ့တဲ့ သတင္းအတြက္ ၁၀၀% မွန္ဖို႔ က်ေနာ္ တာ၀န္ယူပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မေမအတြက္ စိတ္ပူၿပီး အခု တင္ထားတဲ့ သတင္းကေရာ အမွန္မွဟုတ္ရဲ့လားလုိ႔ ဘာမွ ယုံမွား သံသယ မျဖစ္ဖို႔ ေျပာလုိပါတယ္။

ေနာက္တခု…၊ သူ႔ဘာသာသူ ေၾကာက္လုိ႔ ပိတ္ထားတယ္လို႔ ေျပာသြားတဲ့ အမည္မဲ့ရဲ့ စကားကို က်ေနာ္ မႏွစ္ၿမိဳ႔ပါဘူး။ လက္ရိွ ျမန္မာျပည္ အေနအထားကို တကယ္တမ္း သိတဲ့လူ၊ တနည္းအားျဖင့္ လူသားခ်င္း စာနာစိတ္ ရိွတဲ့လူဆိုရင္ ဘေလာ့ဂ္ ပိတ္ရတဲ့ အခ်က္ကို နားလည္မွာပါ။ တကယ္တမ္း ေၾကာက္ေနတာက ဘယ္သူလဲဆိုတာ ကုိယ့္နာမည္ေတာင္ ကိုယ္မေဖာ္ရဲဘဲ လိုက္လံေႏွာက္ယွက္ေနတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ေမးၾကည့္ပါ။ မေမ ဘေလာ့ဂ္ ပိတ္သိမ္းထားရတာကို ၀မ္းမနည္းခ်င္ေနပါ။ သူ႔ပရိသတ္ေတြ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေန ပူပင္ေနၾကတာကိုေတာ့ မေႏွာက္ယွက္ဖုိ႔ ထပ္မံေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ျမန္မာေတြ ဒီေလာက္ မ႐ိုင္းဘူးလို႔ က်ေနာ္ ယုံၾကည္ပါတယ္။ ကုိယ့္အယူအဆမွန္တယ္ထင္ရင္ ၾကိဳက္တဲ့ေနရာမွာ မွတ္ေက်ာက္အတင္ခံၾကည့္ပါ။ ျပည္သူက အဆုံးအျဖတ္ေပးပါလိမ့္မယ္။

Anonymous said...

If she upset about foul comments, she could clear those or disable cbox rather than shutting down blog. I'm quite skeptical about ur reason but even so if that were the true reason, i would like to request her to rerun the blog. It doesnt make any sense to react that way just bcoz of handful of brainless scums messing the board.

Anonymous said...

ေႀကာက္တာမေႀကာက္တာထက္ခု၀င္ေရးေနႀကတဲ့နာမည္ေတြ
ကေရာတကယ့္အစစ္အမွန္လို ့ေသခ်ာခ်ာေျပာႏိုင္လို ့လား။
ေတြ ့ကရာနာမည္နဲ ့၀င္ေရးသြားတာထက္စာရင္ နာမည္ေရးမသြားတာကပိုျပီးရိုးသားတယ္လို ့ထင္တာဘဲ။
နာမည္အမွန္ကိုမေျပာခ်င္ဘူး အတုလည္းေပးမသြားဘူးေလ

Anonymous said...

ကဲနာမည္ေရးမွရဲရင့္တယ္လို ့ထင္ေနသူကိုေ၇ြဖားစည္အတြက္။ ကဲဘယ္လိုလဲေက်နပ္လား။နာမည္ေျပာျပီးျပီဆိုေတာ့
ႊအီးေမးေရာလိုေသးလား။ျပီးရင္ေတာ့ေရးခြင့္ရိွျပီေနာ္ီီ ိီ

ကလိုေစးထူး said...

ကေလးဆန္လြန္းပါတယ္။ စိတ္ကို ေအးေအးထားလိုက္ပါအုံး။ :)

philtre said...

နအဖ မယားပါသား…
စကားအလာသြားက အခ်ိဳးမေျပ…
ရဲရင့္ေပမဲ့ အမည္မပါေပ…
ဒီမသာေတြက တခါဆြ…
နင့္ႏွမ အမ်ိဳးပါေအာင္
အရိုးမပါ အတံမ်ိဳးနဲ႔
ထိုးလိုက္ခ်င္လွ…..

ေမဓာ၀ီ said...

ကိုေစးထူးရွင့္ …
က်မ ကိုယ္စားေျဖရွင္းခ်က္ တင္ေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
က်မကို စိတ္ပူေနၾကတဲ့ စာဖတ္သူမ်ားႏွင့္ မိတ္ေဆြမ်ားကို … က်မကိုယ္တိုင္ ဒီကြန္မန္႔ထဲမွာပဲ ေျပာခဲ့ပါရေစရွင္။
က်မနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အမ်ဳိးမ်ဳိးထြက္ေပၚေနတဲ့ သတင္းေတြအတြက္ က်မ ကိုယ္တိုင္ရဲ႕ ေျဖရွင္းခ်က္ပဲဆိုပါေတာ့။

ပထမဆံုးေျပာခ်င္တာကေတာ့ က်မဘေလာ့ကို ပိတ္ထားတဲ့ကိစၥပါ။
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သိၿပီးျဖစ္တဲ့အတိုင္းပါပဲ … က်မဘေလာ့ မပိတ္ခင္ ရက္ပိုင္းက ကြန္မန္႔ေတြထဲမွာ က်မကို ျခိမ္းေျခာက္၊ ေစာ္ကားတဲ့အျပင္ က်မအေဖကိုပါ ေစာ္ကားထားတာေတြ ေရးထားပါတယ္။ က်မကို ျခိမ္းေျခာက္မႈအတြက္ ခံႏိုင္ေပမယ့္ က်မအေဖကိုပါ ထိခိုက္လာတဲ့အတြက္ က်မစိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။ က်မရဲ႕ မလိမၼာမႈအတြက္လည္း ေနာင္တရခဲ့မိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီအခ်ိန္ထိ ဘေလာ့ကိုပိတ္ဖို႔ စိတ္မကူးခဲ့မိ ေသးပါဘူး။

တေန႔ေတာ့ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ က်မဘေလာ့မွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို အေဖနဲ႔ အေမ အပါအ၀င္ အိမ္သားေတြ သိသြားခဲ့ပါတယ္။ ႐ုန္႔ရင္းၾကမ္းတမ္းတဲ့ ဆဲဆိုမႈေတြ၊ ျခိမ္းေျခာက္မႈေတြေရးထားတဲ့ စာေတြကို ဖတ္ရေတာ့ က်မကို ဘေလာ့ဆက္မေရးဖို႔ အားလံုးက တားျမစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဘေလာ့ကိုပါ ဖ်က္လိုက္ဖို႔လည္း အေဖေရာ အေမပါ တိုက္တြန္းခဲ့ၾကပါတယ္။ က်မ ေၾကာက္လို႔ ရပ္လိုက္တယ္လို႔ ထင္ေနၾကသူမ်ားအတြက္ … ဟုတ္ကဲ့ … က်မ ေၾကာက္တယ္လို႔ပဲ ေျပာပါရေစေတာ့ … ။ က်မ ပေယာဂေၾကာင့္ က်မ ခ်စ္တဲ့ မိဘႏွစ္ပါး စိတ္မခ်မ္းမသာျဖစ္မွာ အလြန္ေၾကာက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်မ သိပ္ျမတ္ႏိုးတဲ့ ဘေလာ့ကို က်မ ကိုယ္တိုင္ အေဖနဲ႔ အေမ ေရွ႕မွာပဲ အဲဒီညက ပိတ္ခဲ့လိုက္ပါတယ္။ (ပိတ္ျပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဂ်ီေတာ့ခ္မွာ ရွိေနတဲ့ ညီမေလး တေယာက္ကို ပိတ္လိုက္ေၾကာင္း ေျပာျပခဲ့ပါေသးတယ္။)

ေနာက္တခုက … က်မရဲ႕ အင္တာနက္သံုးစြဲခြင့္ကို အိမ္က ကန္႔သတ္လိုက္ပါတယ္။ အြန္လိုင္းေပၚမွာေနေနရင္ ဘေလာ့ေတြဖတ္မိမယ္၊ ျပန္ေရးခ်င္မယ္၊ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဆယ္သြယ္မိေနမယ္၊ ကိုယ္တိုင္ ဘေလာ့မေရးေတာင္ သူမ်ားဘေလာ့မွာ ကြန္မန္႔ေတြ ေရးေနလိမ့္ဦးမယ္ဆိုၿပီး အင္တာနက္ေပးမသံုးေတာ့ပါဘူး။ က်မဟာ ခုခ်ိန္ထိ မိဘအုပ္ထိန္းမႈေအာက္မွာ ေနေနရတဲ့အတြက္ မိဘစီမံသမွ် နာခံရပါတယ္။ က်မ မိဘေတြကလည္း အေၾကာင္းတစံုတရာမရွိဘဲ ဇြတ္အတင္း အမိန္႔ေပး ေစခိုင္းေလ့မရွိပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ က်မလည္း က်မရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ ဘယ္လိုရွိေနရွိေန အေဖနဲ႔ အေမ ေက်နပ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

တေန႔ကေတာ့ ဘီဘီစီသတင္းထဲပါတဲ့ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ျပီး မိတ္ေဆြေတြက က်မကို ေမးျမန္းလာၾကပါတယ္။ က်မလည္း ဘာမွန္းညာမွန္း ေသေသခ်ာခ်ာမသိလို႔ ေျဖရွင္းတာေတြ လုပ္မေနခဲ့ပါဘူး။ ၾကာရင္ ျပီးသြားမွာပဲလို႔ ထင္ေနခဲ့မိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခုထက္ထိ က်မနဲ႔ပတ္သက္ျပီး အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာၾကဆိုၾက ထင္ျမင္ေနၾကတာေတြ မျပီးေသးဘူးဆိုတာသိရလို႔ ဒီစာကိုေရးလိုက္ရျခင္းပါပဲ။ က်မရဲ႕ လုပ္ရပ္ဟာ အားလံုးကို စိတ္ပူေအာင္ လုပ္မိသလိုျဖစ္သြားခဲ့ရင္ ဒီစာနဲ႔ အႏူးအညြတ္ ေတာင္းပန္ပါရေစ … ။

က်မအိမ္မွာပဲေနေနေပမဲ့ အားလံုးနဲ႔ အေ၀းၾကီးေရာက္ေနသလို ခံစားရပါတယ္။ တၿပိဳင္တည္းမွာပဲ … အားလံုးနဲ႔ သိပ္ေႏြးေထြးသလိုလည္း ခံစားေနရပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဒြိဟခံစားခ်က္ေတြကို တခ်ိန္တည္း ခံစားေနရင္း … က်မရဲ႕ အျဖဴေရာင္မ်က္ႏွာျပင္အတြက္မဟုတ္တဲ့ စာေတြကို စိတ္ကူးထဲမွာပဲ ပံုေဖာ္ေရးသား ေနမိပါတယ္။

က်မဘေလာ့ကို အေရးတယူဖတ္႐ႈခဲ့ၾကသူမ်ား၊ အစဥ္တစိုက္ ေရးျဖစ္ေအာင္ အားေပးၾကသူမ်ား၊ ဘေလာ့ေရးေဖာ္ ေမာင္ႏွမမ်ား၊ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္စြာ အျမဲသတိရေနမွာပါ။
တခ်ိန္္ခ်ိန္ေတာ့ က်မတို႔ ျပန္ဆံုၾကေကာင္းပါရဲ႕ … ။

ေမဓာ၀ီ
14th Sept, 2007
9:15 am