Tuesday, December 02, 2008

ခါဂ်ီး...၊ ခါေဂြး...၊ ဂါးနီ (ေနာက္ဆက္တြဲ)

အားလုံး မဂၤလာပါ။

က်ေနာ္ တနဂၤေႏြေန႔ညေနမွာ ခရီးကေန ျပန္ေရာက္ပါတယ္။ ေရာက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ေနရာက အသြားအျပန္ ၃၆ နာရီၾကာေအာင္ ကားေမာင္းရတဲ့ အကြာအေ၀း ျဖစ္ရတဲ့အထဲ အျပန္လမ္းခရီးမွာ လမ္းေတာက္ေလွ်ာက္ ဆိုး၀ါးေနတဲ့ ရာသီဥတုေၾကာင့္ ကံသီလို႔သာ အိမ္ကို ေဘးမသီရန္မခ ျပန္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ခရီးသြား အေတြ႔အႀကဳံေလးေတြကိုေတာ့ ေနာက္မ်ားမွပဲ စာေရးျဖစ္ပါဦးမယ္ ထင္ပါတယ္။

***

လြန္ခဲ့တဲ့ ရက္အတန္ၾကာက က်ေနာ္ `ခါဂ်ီး...၊ ခါေဂြး...၊ ဂါးနီ´ ဆိုတဲ့ ပုိ႔စ္ေလး တပုဒ္ ေရးျဖစ္ပါတယ္။ ေရးတုန္းကေတာ့ ေတြ႔ခဲ့ႀကဳံခဲ့ရတဲ့ အလြဲေလး တခုကို စာလာဖတ္သူေတြကို ေပါ့ေပါ့ပါးပါးလဲ ၿပဳံးေစရေအာင္ ဆုိတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ သက္သက္နဲ႔ ေရးခဲ့ေပမယ့္ အခုေတာ့ အဲဒီ စာနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ က်ေနာ့္ရဲ့ တာ၀န္ရိွမႈအတြက္ တစုံတရာ ျပန္ေရးမွ ျဖစ္ေတာ့မယ္လုိ႔ ယူဆတဲ့အတြက္ အခု ပို႔စ္ကို ေရးပါတယ္။

အဲဒီ ပုိ႔စ္ကို က်ေနာ္ ေရးခဲ့တဲ့ေနရာမွာ က်ေနာ္ ထည့္သြင္း မေရးျဖစ္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာတခ်ိဳ႔ ရိွပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ထည့္မေရးသလဲ ဆုိေတာ့ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ၿပဳံးေစခ်င္တာကို အသားေပးလိုတာက တခ်က္နဲ႔ အေသးစိတ္ႀကီးေတြလဲ ထည့္ေရးေနစရာ မလုိပါဘူးေလလို႔ သာမန္သေဘာ ေတြးခဲ့တာေၾကာင့္ပါ။ ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ ဒါေတြကို ထည့္ေရးဖုိ႔ လိုအပ္လာပါၿပီ။

အဲဒီ ကရင္အကိုႀကီးအတြက္ က်ေနာ္က စကားျပန္အျဖစ္ မကူညီခင္မွာ သူကုိယ္တုိင္ အေနနဲ႔လဲ ျမန္မာဘာသာျပန္ထားတဲ့ စီဒီအေခြကို နားေထာင္ထားတဲ့ အျပင္ သူတတ္သမွ် မွတ္သမွ်ေလးနဲ႔ ႐ုံးမွာသြားသြားေျဖေနတာ သုံးႀကိမ္ရိွပါၿပီ။ သူနားေထာင္ေနတဲ့ ဘာသာျပန္ စီဒီေခြက တျခားျပည္နယ္ကုိ အေျခခံထားတာရယ္ သူ႔ရဲ့ အဂၤလိပ္စာ အားနည္းခ်က္ေတြရယ္ေၾကာင့္ သုံးႀကိမ္စလုံး က်ၿပီးမွ က်ေနာ့္ဆီမွာ အကူအညီလာေတာင္းတဲ့အတြက္ လုပ္ေပးျဖစ္တာပါ။

က်ေနာ္ လက္ရိွေနတဲ့ ျပည္နယ္မွာ ယာဥ္ေမာင္းသင္ လိုင္စင္ရဖုိ႔အတြက္ တႏွစ္မွာ ငါးႀကိမ္အထိသာ ႀကိဳးစားခြင့္ ရိွပါတယ္။ ငါးႀကိမ္တိုင္ေအာင္ က်ခဲ့ရင္ ေနာက္ႏွစ္အထိ ထပ္ေစာင့္ရပါတယ္။ တႏွစ္မွာ ေျခာက္လေလာက္က ေအးေနတဲ့ ဒီျပည္နယ္မွာ အရမ္းေအးတဲ့ လေတြမွာဆို အျပင္မွာ ဆယ္မိနစ္ေလာက္ ေနဖို႔ကုိေတာင္ မလြယ္တာမုိ႔ ကားမရိွသူေတြအတြက္ အလုပ္သြား အလုပ္ျပန္က အင္မတန္ ဒုကၡေရာက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီ ကရင္အကုိႀကီးရဲ့ အခက္အခဲကို မၾကည့္ရက္တဲ့ စိတ္တခုတည္းနဲ႔ ဒီလိုနည္းနဲ႔ ကူညီဖုိ႔ ဆုံးျဖတ္ခဲ့တာပါ။

အဲဒီ စာေမးပြဲကို သြားမေျဖခင္မွာလဲ က်ေနာ့္ အိမ္မွာ သူ႔ကုိ အဓိကက်တဲ့ ယာဥ္စည္းကမ္းဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္ေတြ၊ ကားလမ္းေတြေပၚက အမွတ္အသားေတြ အေၾကာင္းကို ရွင္းျပခဲ့ပါေသးတယ္။ အဲဒါေတြ လုပ္ၿပီးမွ သြားေျဖေစခဲ့တာပါ။

သြားေျဖေစခဲ့တယ္ ဆုိေပမယ့္ သူ မေအာင္ ေအာင္ေအာင္ က်ေနာ္က Cheating လုပ္ခဲ့တာဆိုေတာ့ ဘာပဲေျပာေျပာ ဒါဟာ ေကာင္းတဲ့ ရွဳေထာင့္တခု မဟုတ္တာကို က်ေနာ္ နားလည္လက္ခံပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ့္ကို အဲဒီ ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အႀကံဉာဏ္ေပးၿပီး ေစတနာ ေရွ႕ထား ေ၀ဖန္ေထာက္ျပေပးၾကတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

သို႔ေသာ္ ေသခ်ာတာ တခုကေတာ့ က်ေနာ္ အဲဒီ ပုိ႔စ္ကို ေရးခဲ့တာဟာ `ငါေတာ့ ဘယ္လုိလူလည္က်လိုက္တာကြ´ ဆုိတဲ့ ဂုဏ္ယူခ်င္စိတ္နဲ႔ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး။ အဲဒီအတြက္ က်ေနာ့္ကုိယ္ က်ေနာ္ လိပ္ျပာသန္႔စြာ ေျပာရဲပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ အလြဲကေလးေတြ ႀကဳံခဲ့တယ္၊ ဒါေလးကို ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ၿပဳံးရေအာင္ ဆုိတဲ့ စိတ္တခုတည္းသာ ထားခဲ့ပါတယ္။ ပို႔စ္ရဲ့ label ကုိေတာင္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး လို႔ပဲ ေပးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ကူညီေပးခဲ့တယ္ ဆိုေပမယ့္ လုံး၀ဥႆုံ ၿပီးျပည့္စုံေသာ ျဖစ္သင့္မႈေတြ မျဖစ္ခဲ့တာကုိေတာ့ ၀န္ခံပါတယ္။ အဲဒါေတြဟာလဲ ဘယ္လို လူလည္က်လိုက္မွပဲ၊ ဘယ္လုိေတာ့ အလြဲသုံးစား လုပ္ရင္ ရတာပဲဟာဆိုတာ သက္သက္ကုိသာ အေျခခံေတြးခဲ့တာ မဟုတ္ရပါဘူး။

`ဒါျဖင့္ မင္းအခုလို လုပ္ေပးလိုက္တဲ့ ကရင္အကုိႀကီးက လမ္းေပၚမွာ ကားတုိက္လို႔ ျပႆနာ တက္ေတာ့ ျမန္မာလူမ်ိဳး သိကၡာမက်ဘူးလား´ လို႔ ေမးစရာ ရိွပါတယ္။ သူ႔ကုိ လမ္းစည္းကမ္း၊ ယာဥ္စည္းကမ္းေတြကို ေသခ်ာရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္လဲ ကားေမာင္းသင္ေပးတဲ့အခါ ရွင္းျပရမွာေတြ ရိွပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကားတိုက္မႈ မျဖစ္ေအာင္ တနည္းအားျဖင့္ သူ႔အေနနဲ႔ လမ္းစည္းကမ္းကို နကန္းတလုံးမွ နားမလည္ဘဲ ကားတက္ေမာင္းလို႔ ကားတိုက္မႈ ျဖစ္ရတယ္ဆိုတဲ့ ပုံစံမ်ိဳး မျဖစ္ေအာင္ က်ေနာ္ ဆက္လက္ တာ၀န္ယူထားပါတယ္လို႔ ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။

ေနာက္တခုက အဲဒီ ပုိ႔စ္ထဲက ဇာတ္လိုက္ေက်ာ္ ကရင္အကိုႀကီးကုိ အခုဆိုရင္ အားတဲ့ရက္ေတြမွာ က်ေနာ္ ကုိယ္တိုင္ပဲ ကားေမာင္း သင္ေပးေနပါတယ္။ အေမရိကားမွာ ကားေမာင္းသင္တန္းေၾကးဟာ အလြန္တရာ ေစ်းႀကီးတဲ့အတြက္ သူ လက္ရိွရေနတဲ့ လုပ္ခနဲ႔ စာရင္ မတန္တဆႀကီး ေပးေနရမွာ စိုးတာလဲ ပါတာပါ။

အေမရိကားမွာ လူတေယာက္ကုိ ကားေမာင္းသင္ေပးခြင့္ ရိွဖို႔အတြက္ (က်ေနာ့္ အခုလက္ရိွေနတဲ့ ျပည္နယ္ရဲ့ ယာဥ္ေမာင္းလက္စြဲ စာအုပ္ထဲမွာ ေရးထားခ်က္အရ) အနည္းဆုံး ယာဥ္ေမာင္းလိုင္စင္သက္တမ္း ၂ ႏွစ္နဲ႔ အသက္ ၂၁ ႏွစ္ အထက္ ရိွရပါမယ္။ ေနာက္တခုက က်ေနာ္ သင္ေပးမွာက က်ေနာ့္ကားနဲ႔ပါ။ က်ေနာ့္ကားမွာ က်ေနာ့္ တေယာက္ထဲရဲ့ အမည္သာလွ်င္ ကားအာမခံထားတာေၾကာင့္ တကယ္လုိ႔မ်ား အေမာင္းသင္ေနတုန္း တခုခု ျဖစ္ခဲ့ရင္ က်ေနာ္တက္မယ့္ ျပႆနာေတြက အမ်ားႀကီးပါ။

မည္သုိ႔ပင္ ျဖစ္ေစပါ။

စာတပုဒ္ကို စာေရးသူက ဘယ္လိုေရးလိုက္သည္ ျဖစ္ေစ စာဖတ္သူေတြအေနနဲ႔ မိမိျမင္တဲ့ ရွဳေထာင့္ကေန လြတ္လပ္စြာ ထင္ျမင္ပိုင္ခြင့္ ရိွတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ေရးတာကို ဖတ္ၿပီး `ဒီေကာင္လုပ္တာနဲ႔ ငါတို႔ လူမ်ိဳး သိကၡာက်ေတာ့မွာပဲ´ လို႔ ထင္စရာေတြ ျဖစ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဒီအေပၚမွာေတာ့ က်ေနာ္ ကိုယ့္တာ၀န္ကုိယ္ယူၿပီး စာဖတ္သူေတြကို ေတာင္းပန္ပါတယ္။

ကူညီနည္း ပုံစံမက်တဲ့အတြက္ က်ေနာ္ မွားတာကုိ ၀န္ခံဖုိ႔ အသင့္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ မွားတဲ့ အဲဒီ အမွားဟာ ဆရာ၀န္တေယာက္က ကုိယ္၀န္ဖ်က္ခ်ဖို႔အတြက္ ကူညီေပးတဲ့ အမွားမ်ိဳးနဲ႔ လုံး၀ဆက္စပ္မႈ မရိွသလို သေဘာသဘာ၀ျခင္းလဲ တျခားစီလို႔ ထင္ပါတယ္။ လူတေယာက္ ေအးခဲေနတဲ့ ရာသီဥတုဒဏ္ကုိ ျဖတ္ေက်ာ္ရမယ့္ ၀ဋ္ဒုကၡကို က်ေနာ္ ကားမရိွခင္တုန္းက အေျခအေနနဲ႔ ကုိယ္ခ်င္းစာၿပီး လုပ္ခဲ့တာတခုပဲ ရိွပါတယ္။ ဒါကို က်ေနာ့္အေနနဲ႔ ၀င့္ႂကြားလိုတဲ့ စိတ္ လုံး၀ မရိွပါဘူး။

ေရးခဲ့တာလဲ အတန္ငယ္ေတာ့ ရွည္လ်ားပါၿပီ။ ေနာက္ဆုံး အေနနဲ႔ကေတာ့ က်ေနာ္ အခုပို႔စ္ကို ေရးတာဟာ အေျခအေနတခုကို အရင္ထက္စာရင္ ပုိနားလည္လာဖုိ႔သက္သက္သာ ရည္ရြယ္ပါတယ္။

နားလည္လက္ခံႏိုင္ၾကမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ အျပဳသေဘာ အၾကံေပး ေဆြးေႏြးေထာက္ျပသြားၾကသူ မိတ္ေဆြ ေမာင္ႏွမ၊ အကုိအမမ်ား အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

***


ကလိုေစးထူး

9 comments:

ေတာင္ေပၚသား said...

ကုိေစးထူးေရ အကုိရဲ႕ စိတ္ဓါတ္ကုိ ပုိလုိ႕ေတာင္ေလးစား အားက်မိပါတယ္အကုိ။ ကုိယ္ရဲ႕လုပ္ရပ္တခုကုိ တာ၀န္အျပည့္ယူရဲ႕တဲ့ စိတ္ဓါတ္ကုိ အားက်ပါတယ္။ ေလးစားလ်က္

tint said...

အင္းး စမိမွေတာ ့ဆံုးေအာင္လုပ္ရေတာ့မယ္ ။
တကယ္ေတာ့ သိပ္အေရးၾကီးသလားဆိုေတာ့ အေရးမၾကီးလွပါဘူး
ေျပာခ်င္ရာ ေျပာေနတဲ ့ ေလာကၾကီးထဲ အမွားတခု ထပ္တိုးလာလို ့လဲ တယ္မထူးပါဘူး
ဒါေပမဲ ့ ဗမာလူမ်ိဳးတေယာက္ေလာက္မ်ား ဒီစာဖတ္ျပီး ကားေမာင္းသင္ရတာ တယ္ခက္ပါလား ထင္သြားရင္ ငါျမင္ရက္နဲ ့ တာ၀န္မေက်ဘူး ျဖစ္မွာလဲ စိုးရေသးတာကိုး ။
၁) ေရွ ့ပိုင္းက ဘာညာ သာရကာကေတာ့ ထားပါ ။ sob story ေခၚတာေပါ့ ။ ဒါမ်ိဳးက သနားခ်င္တဲ ့သူ သနားနိုင္ပါတယ္ ။ ေျပာစရာအထူးမရွိ ။
၂) မွန္လိုက္ေလဗ်ာ ။ ကားေမာင္းဘို ့အရည္အခ်င္းမရွိတဲ ့သူ ကားေပၚတင္တာ ဆရာ၀န္ ကေလးဖ်က္ခ်တာနဲ ့ ဘယ္လာတူပါ့မလဲ ။ ဆရာ၀န္သတ္တာက ကေလးတေယာက္ ။ ဒရိုက္ဗာ သတ္ရင္အပံုလိုက္ ။
၃) ဒါကေတာ့ အေရးအၾကီးဆံုးပါ ။ ေလရွည္တယ္ထင္လဲ ခံရမွာဘဲ ။
အေမာင္းသင္ လူတေယာက္ကို ကိုယ့္ ့ကားေပးေမာင္းခ်င္ရင္ အလြယ္ေလး ။
ဘာမွ လူစြမ္းေကာင္းၾကီးလုပ္ျပီး ခိုးသင္စရာမလိုပါဘူး
အာမခံကုမၸဏီကို ဖုန္းဆက္လိုက္ ။ ကို ယ့္ ရဲ ့ အာမခံမွာ co-driver အျဖစ္နဲ ့ အဲလူရဲ ့ သင္ေမာင္းလိုင္စင္ကို add ရံုပါဘဲ ။
တခ်ိဳ ့ကုမၸဏီက ပိုက္ဆံ နဲ နဲ ( မိမိ အာမခံရဲ ့ ၂၀ % မွ ၅၀ % ထိယူတယ္ ။ တခါတေလ သေဘာေကာင္းရင္မယူတာလဲ ေတြ ့ရဘူးပါတယ္ ။ )
ခုေတာ့ လိုင္စင္ေျဖတာ လိမ္တာကို ခုခံကာကြယ္ရင္း အာမခံမရွိဘဲ ကားေမာင္းသင္တာပါေပၚလာေတာ့
အင္းး ေညာင္ျမစ္တူး ပုတ္သင္ဥေပၚေတာ့တာေပါ့ေလ ။
ကိုရင္ သိထားဘို ့က သင္ေမာင္းသမားကို အာမခံကုမၸဏီရဲ ့ၿကိုတင္ခြင့္ျပဳခ်က္မရဘဲ ကားေပးေမာင္းလိုက္ေတာ့ အဲသင္ေမာင္းသမားက ကားစက္နွိဳးလိုက္တာနဲ ့ ကိုရင့္ အာမခံသည္ null and void ျဖစ္သြားျပီ ။ ဒီေတာ့ ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ ကိုရင္ တို ့၂ေယာက္က ကားတိုက္လို ့ေသရင္ျဖစ္ေစ။ ကိုရင္တို ့က တစံုတဦးကို ထိခိုက္မိရင္ဘဲျဖစ္ေစ ။အာမခံကုမၸဏီက ေလ်ာ္မွာမဟုတ္ ။
အဲ ကိုရင္တို ့၂ေယာက္က ကိုယ့္အျပစ္နဲ ့ကိုယ္ေသတာက ကိစၥမရွိပါ ။ ကိုရင္တို ့နဲ ့ ထိခိုက္မိတဲ ့ တပါးသူသည္ အေလ်ာ္မရနိုင္လို ့ ေသရင္ သူ ့မိသားစု ဒုကၡေရာက္မယ္ ။ မေသဘဲ ဒုကၡိတျဖစ္ရင္ သူေရာ သူ ့မိသားစုပါ ဒုကၡေရာက္မယ္ ။
ေနာက္ဆံုးစာဖတ္သူေတြကို ေျပာခ်င္တာက ေလာကမွာ စည္းကမ္းဆိုတာ ရွိပါတယ္ ။ကိုယ္ေရာက္ေနတဲ ့ေနရာက စည္းကမ္းေလးေတြေတာ့ သိေအာင္လုပ္ထားၾကပါဗ်ာ ။
ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာ ရွိလာရင္ ဒီလို မေရမရာ စာမ်ိဳး ဖတ္ျပီး အတုမခိုးၾကပါနဲ ့ ။ သက္ဆိုင္ရာ ႒ာနေတြကို ေမးၾကပါ ။ နိုင္ငံမ်ားရာစုဟာ ဗမာျပည္မဟုတ္ပါ။ ႒ာနတိုင္းမွာ ကူညီဘို ့ PR ၀န္ထမ္းေတြ ေသခ်ာခန္ ့ထားပါတယ္ ။ ေမးရင္လဲ ေသခ်ာေျဖေပးၾကပါတယ္ ။ အဲဒါပါဘဲ ။

MANORHARY said...

စာလာဖတ္သြားတယ္။

Anonymous said...

ကၽြန္ေတာ္က အႏုပညာကို အႏုပညာလိုပဲ ခံစားပါတယ္။
ရင္က်က္ၿပီးသား လူဟာ အတုယူသင့္တာကို သူ႔ဘာသာသူ အတုယူသြားပါလိမ့္မယ္။

အဲလိုသာ မဟုတ္ရင္ လူသတ္ကား၊ စိတၱဇကားေတြ ႐ိုက္ကူးျပသေနတာမ်ိဳးေတြ ရွိလာလိမ့္မယ္လို႔ မထင္ပါဘူး။

စာတစ္ပုဒ္၊ ပို႔စ္တစ္ခုအတြက္ ေရးသားသူတင္မဟုတ္ပါဘူး လက္ခံဖတ္႐ႈတဲ့သူမွာပါ တာ၀န္အနည္းနဲ႔အမ်ား ရွိတဲ့လို႔ ယူဆမိပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ့္ထင္ျမင္ခ်က္ပါ။

sawthanlwin said...

tint comment is bullshit..
he should learn what is car insurance before he said.

Nanda said...

(စမိမွေတာ႔ ဆံုးေအာင္လုပ္ရေတာ႔မယ္…) ဆိုလို႔ နဲနဲ ၀င္ေၿပာပါအံုးမယ္..။
စကတည္းက ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါး ေလးပဲ ၿမင္ေစခ်င္လို႔ ခပ္ပါးပါးေလးပဲ ရယ္စရာေလးစြက္ၿပီး ၿပတဲ႔ဟာကို ေလးေလးလံလံေရးႀကီးခြင္က်ယ္လုပ္ၿပီး ၿမင္ႀကေတာ႔ စာေရးသူ ေပးခ်င္တာ မရသူေတြလဲရိွ..။ရေပေသာ္လည္း အခြင္႔ေကာင္းေပပဲလို႔ ေတြးၿပီး ေဆာ္ခ်င္သူလဲရိွ..။ေပးတဲဲ႔အတိုင္း ရသြားၿပီး ခပ္ေပါ႔ေပါ႔ေလးနဲ႔ ဟာသအပိုင္းေလးကို ခံစား..က်န္တဲ႔အပိုင္း ကိုယ္႔ဖာသာ ၿဖည္႔စြက္ေတြးယူသြားသူေတြလဲ ရိွ..။
၁) စာေရးသူက သူကူညီပံုနည္းဟာ မွန္ကန္တဲ႔နည္းမဟုတ္ေႀကာင္း သူ႔ဖာသာလဲ သိတယ္ ၀န္လဲခံတယ္။
၂) သူေပးခ်င္တဲ႔ မက္ေဆ႔ေလးေနာက္ကြယ္က သူထည္႔မေရးတဲ႔ ကိစၥေတြအေႀကာင္းလဲ ထည္႔ေရးရွင္းၿပေသးတယ္
၃) သူကူညီထားတဲ႔ကိစၥတစ္ခုအတြက္ သူတာ၀န္ယူထားေႀကာင္းလဲ ေၿပာၿပတယ္ (တာ၀န္ယူပံု မွန္မမွန္၊ အာမခံ ဥပေဒေတြ ဘာေတြက တက႑ပါ။ အဓိက က တာ၀န္ယူတဲ႔ စိတ္ဓါတ္။ ကူညီတတ္တဲ႔စိတ္ဓါတ္ပဲ)
၄) ေပးခ်င္တဲ႔ မက္ေဆ႔က ဘာဆိုတာ က်ဳပ္လို စာဖတ္သူေတြေတာ႔ နားလည္တယ္။ စည္းကမ္းေတြအေႀကာင္း ပိုပီး ေရေရာရာရာ သိခ်င္ရင္ US Dept. of Transportation ၀က္ဆိုက္ သြားႀကည္ရံုပ
၅)စာေ၇းသူရဲ႕ အာမခံ နဲ႔ပတ္သက္တဲ႔ အာမခံရၿခင္း မရၿခင္းကိစၥ သူပဲအသိဆံုးေနမယ္..ဘာမွေထြထူးေၿပာေနစရာ အေႀကာင္းမရိွ။
ဒီစာမွာ ေရးထားတဲ႔ အထဲက မေရမရာ အခ်က္ေတြကို အတုခိုးရေလာက္ေအာင္ ၀မ္းစာမၿပည္႔တဲ႔ စာဖတ္သူလဲ သိပ္ရိွလွမယ္မထင္ပါဘူး...။ ယူတတ္ရင္ ရပါတယ္။ ဒါေလာက္ပါပဲ..။
မင္းနႏၵ

mg kyi poae said...

ဘာမွမေျပာေတာ့ဘူးေနာ္.. ကိုဟန္သစ္နဲ႔ ကိုနႏၵေျပာတဲ့အတိုင္းပဲ း-)

Zephyr said...

အင္း အျငင္းအခံုေလးေတြနဲ႔ဆိုေတာ႔ ျမိဳင္ဆိုင္တယ္လို႕ပဲ ခံစားသြားပါတယ္ ... ကို ကလိုေစးထူးေရ ...။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီ blog ကိုလာလည္တာ ကားေမာင္းသင္ဖို႕ ... အာမခံ၀ယ္ဖို႕မဟုတ္တာေတာ႔ ေသခ်ာပါတယ္ ...။ :) ... ေပ်ာ္စရာေလးေတြကို ဘယ္လိုဖတ္လိုက္ၿပီး ... အျပစ္ျမင္လဲေတာ႔ မေတြးတတ္တာ အမွန္ပဲ ...။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အာမခံေၾကးကိစၥကိုေတာ႕ tint ေျပာတာ ဗဟုသုတ ရပါတယ္ ...။ မေရမရာဆိုတာကိုေတာ႔ လက္မခံပါဘူး ... ရသစာေပမွာ သုတမပါရေကာင္းလားလို႕ေျပာလို႕မရပါဘူး ...။ .....
.....
ဒီလိုေျပာေၾကးဆိုရင္ ဘုရားေဟာမွာ Java Programming အေၾကာင္းမပါတာကို ကြ်န္ေတာ္ ေထာက္ျပခ်င္ပါတယ္ .... ဟဲဟဲ ...။ မေရရာဘူးလို႕ေတာ႔ မေျပာရဲပါဘူးဗ်ာ ... ။


ေပ်ာ္ရႊင္စရာ blog ေလးကို ဆက္ၿပီးအားေပးေနဦးမွာပါ ...။ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ... ရသစာေပကို ရသစာေပလို႕နားလည္ေပးၾကပါ ...။

Life is for Success said...

ကိုေစး

Keep on doing what u think. I agree with you. But just care and concer on the situation when u teaching him......